Thursday 19 May 2016

Jika Dulu Proton Iriz Active, Kini Suprima S Juga Active













Dinamakan Proton IRIZ Active Concept, model konsep bercirikan crossover dengan kedudukan pemanduan yang lebih tinggi itu.
Sejujurnya, Proton IRIZ Active Concept ini sangat menarik dan ranggi. Model ini jika dipadankan enjin 1.3 liter turbo pasti akan mendapat sambutan hangat dari pasaran. Menurut laporan, Proton sememangnya bercadang untuk memproduksikannya.
Diharapkan Proton IRIZ Active Concept tidak hanya kekal sebagai sebuah model konsep sahaja. Proton mempunyai bakat dan keupayaan untuk terus maju ke hadapan bersama-sama IRIZ, jadi jangan sia-siakan setiap peluang yang ada.

Tetapi apa yang lebih menarik adalah berkenaan gambar abang kepada model Proton Iriz ini, Suprima S yang juga mempunyai versi ACTIVE nya sendiri. Apa pendapat anda. Gambar yang kami perolehi dari Facebook ini menunjukan dua buah model ini ditempatkan ditempat yang sama. Kelihatan juga pekerja yang seperti sedang melakukan kerja kerja menghias di dalam bangunan di belakang model tersebut. Adakah ini sebagai persediaan pelancaran model flagship Proton yang baharu iaitu Perdana? Adakah ini tanda bahawa tarikh pelancaran semakin dekat?


No comments:

Post a Comment